Image neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Berčík, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47033
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na image neziskové organizace. V teoretická část se věnuje tématu neziskových organizací, marketingovým komunikacím, vlivu corporate identity na image značky, metody měření a analýzy image. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní pobočku neziskové organizace a komparativní analýzu užívaných nástrojů pro budování image. Výzkum image a vnímání organizace byl provedený v místě působení pobočky organizace. Výsledky výzkumu poslouží jako podklad k doporučením a také jako zpětná vazba pro neziskovou organizaci. |
|
dc.format |
60 s. (100 169 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
Junák - český skaut
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
skauting
|
cs |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
Junák - český skaut
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
scouting
|
en |
dc.title |
Image neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Image of Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the image of a non-profit organization. The theoretical part deals with the topic of non-profit organizations, marketing communications, the influence of corporate identity on the brand image, methods of measuring and image analysis.The practical part is then focused on a specific branch of a non-profit organization and a comparative analysis of the tools used for building image. Research of image and perception of the organization was created at the location city in which the branch of the organization operates. The results of the research will serve as a basis for recommendations and also as feedback for non-profit organizations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59236
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account