Využití nástrojů komunikačního mixu v obci Želešice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů komunikačního mixu v obci Želešice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Veselý, Roman
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47029
dc.description.abstract Práce se zabývá popisem a hodnocením, marketingových komunikačních nástrojů obce. Cílem této práce je provést prostřednictvím kvantitativního výzkumu analýzu spokojenosti obyvatel obce ŽelešiCe s množstvím a kvalitou poskytovaných informací obecně a následně v detailu se zaměřením na tištěné médium obce, obecní zpravodaj. Na základě provedené analýzy navrhnout změny a úpravy a v případě zjištěných nedostatků navrhnout opatření pro jejich odstranění. Výsledkem aplikovaným do praxe by mělo být využití nástrojů komunikačního mixu, které přinesou příjemci, občanovi informace v očekávaném množství a kvalitě.
dc.format 79 s.(107130 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject informace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject internet cs
dc.subject tištěná média cs
dc.subject obec Želešice cs
dc.subject obce cs
dc.subject města cs
dc.subject web cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject analýza cs
dc.subject information en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject internet en
dc.subject printed me-dia en
dc.subject municipality Želešice en
dc.subject municipalities en
dc.subject cities en
dc.subject web en
dc.subject website en
dc.subject analysis en
dc.title Využití nástrojů komunikačního mixu v obci Želešice
dc.title.alternative Use of Communication Mix in the Municipality Želešice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the description and evaluation marketing communication tools of the munici-pality. The aim of this work is to analyze through quantitative research the satisfaction of citizens of the village Želešice with the amount and quality of information provided in general and then in de-tail with a focus on the printed medium of the village, the municipal newsletter. On the basis of the performed analysis, propose changes and modifications and, in case of identified deficiencies, propose measures for their elimination. The result applied in practice should be the use of communicati-on mix tools that will bring the recipient, the citizen information in the expected quantity and quality.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59232
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
veselý_2021_dp.pdf 1.569Mb PDF View/Open None
veselý_2021_op.pdf 436.6Kb PDF View/Open None
veselý_2021_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account