Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Velecká, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47028
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Cílem této práce je poukázat na možná úskalí v tvorbě marketingového komunikačního mixu, obzvláště v prezentaci směrem k veřejnosti. Teoretická část této práce vymezuje pojmy jako kulturní a kreativní průmysly, které neodmyslitelně patří k Telegraphu. Praktická část se již zabývá charakteristikou projektu, analýzou komunikačního mixu a vyhodnocením dotazníku. Na základě provedených analýz bude již navrženo zlepšení marketingová komunikace. |
|
dc.format |
67 s. (105 249 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
kreativní průmysly
|
cs |
dc.subject |
kreativní Olomouc
|
cs |
dc.subject |
coworking
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
creative industries
|
en |
dc.subject |
creative Olomouc city
|
en |
dc.subject |
coworking
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Coworking Center of the Multi-Genre Project Telegraph |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Učňová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor's thesis is the marketing communication of the coworking center of the multi-genre project Telegraph. The aim of this work is to point out possible pitfalls in creating a marketing communication mix, especially in the presentation to the public. The theoretical part of this work defines concepts such as cultural and creative industries, which are an integral part of the Telegraph. The practical part already takes into account the characteristics of the project, the analysis of the communication mix and the evaluation of the qualitative questionnaire. Based on the performed analyzes, improvements in marketing communication will already be proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59231
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account