Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Neček, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47022
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá pohledem občanů na krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie. V teoretické části popisuje krizové situace, význam krizové komunikace, její prostředky a způsoby. Vysvětluje, jak budovat vztahy s médii, jak se připravit na krizi a jak v krizi komunikovat, a podává náhled do oblasti marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
70 s. (86 212) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
vláda ČR
|
cs |
dc.subject |
pandemie
|
cs |
dc.subject |
koronavirus
|
cs |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
the Goverment of the Czech Republic
|
en |
dc.subject |
pandemic
|
en |
dc.subject |
coronavirus
|
en |
dc.title |
Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie |
|
dc.title.alternative |
How Citizens Perceive the Crisis Communication of the Czech Government during a Coronavirus Pandemic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řepka, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with citizen view on crisis communication of the Government of the Czech Republic during a coronavirus pandemic. The theoretical part describes crisis situations, meaning of crisis communication as well as its means and methods. It explains not only how to build relationships with media and how to prepare for a crisis but also how to communicate in a crisis, and provides insight into a marketing research. The practical of bachelor thesis part analyzes the results of the marketing research, which was executed by a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59221
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account