Sociální reklama a současná dospívající generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama a současná dospívající generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kupská, Jana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47020
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá povědomí o sociální reklamě u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, jestli současná dospívající generace sleduje sociální reklamu a uvědomuje si její poslání a jestli je tato reklama schopna ovlivnit její chování. Teoretická část vymezuje pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu historie i současnosti, dále přibližuje teorii vnímání reklamy dospívající generací. Praktická část analyzuje provedené dotazníkové šetření a odpovídá na nastavené výzkumné otázky.
dc.format 59 s. (65 326 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject emoce cs
dc.subject dospívající generace cs
dc.subject social advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject perception en
dc.subject adolescence en
dc.subject emotions en
dc.subject adolescent generation en
dc.title Sociální reklama a současná dospívající generace
dc.title.alternative Social Advertising and the Current Teenage Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis examines the awareness of social advertising among the current generation of adolescents.The aim of the thesis is to find out whether the current adolescent generation monitors social advertising and is aware of its mission and whether this advertising is able to influence its behavior. The theoretical part defines the concepts of social marketing and social advertising from the perspective of history and the present, approaching the theory of perception of advertising for adolescents. The practical part analyzes the performed questionnaire survey and answers the set research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59219
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kupská_2021_dp.pdf 2.879Mb PDF View/Open None
kupská_2021_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
kupská_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account