dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kaletová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47013
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je zjistit, jaký je profil návštěvníků Svatováclavského hudebního festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu kultury, hudebních festivalů, publika, STP marketingu a marketingových komunikací. Cílem praktické části je zodpovědět položené výzkumné otázky. Vzhledem k charakteru výzkum byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně dotazníkové šetření. Aby byl pohled na zkoumanou problematiku co možná nejširší, dotazníkové šetření doplňuje kvalitativní rozhovor s ředitelem festivalu a poznatky získané pozorováním. V závěru práce je možné konstatovat - festival má své stálé publikum, ve kterém převažují klasičtí konzumenti kultury, pro něž je při výběru kulturní akce rozhodující umělecký zážitek. |
|
dc.format |
73 s. (91 063 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
STP marketing
|
cs |
dc.subject |
Svatováclavský hudební festival
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
STP marketing
|
en |
dc.subject |
St. Wenceslas Music Festival
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.title |
Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu |
|
dc.title.alternative |
The Profile of the Audience of the St. Wenceslas Music Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted bachelor's thesis is focused on finding out what the profile of visitors of St. Wenceslas Music Festival is. The theoretical part defines the basic concepts of arts marketing, music festival, audience, STP marketing and marketing communications. The goal of the theoretical part is to answer the research questions. Due to the nature of the research, a quantitative research method was chosen, specifically a questionnaire survey. In order to make the perspective of the researched issue as broad as possible, the questionnaire survey is enriched by qualitative interview with the festival director and the findings obtained by observation. At the end of the work, it is possible to state-the festival has its regular audience, in which classical consumers of culture. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59211
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|