Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Janečka, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47010
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Fakulty stavební Vysoké školy báňské Technické univerzity Ostrava. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a marketingové komunikace a komunikační mix vysokých škol. Praktická část představuje Fakultu stavební a její marketingové komunikace. Za pomocí kvantitativního výzkumu je analyzována kampaň a využití komunikačních nástrojů. Na základě této analýzy pak navrhována doporučení ke zlepšení komunikace.
dc.format 76
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject marketing vysoké školy cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject university en
dc.subject marketing of a university en
dc.subject survey en
dc.title Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
dc.title.alternative The Contemporary Communication Mix of the Faculty of Civil Engineering VSB-TUO
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with contemporary marketing communications of the Faculty of Civil Engineering of the VSB Technical University of Ostrava. The theoretical part is focused on basic concepts and marketing communications and communication mix of universities. The practical part presents the Faculty of Civil Engineering and its marketing communications. With the help of quantitative research, the campaign and the use of communication tools are analyzed. Based on this analysis, recommendations for improving communication are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59208
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
janečka_2021_dp.pdf 2.645Mb PDF View/Open None
janečka_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
janečka_2021_vp.pdf 145.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account