Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Houserová, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47009
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá propagačním mixem Střední školy Kostka. Ve svém úvodu zpracovává definice s vazbou na marketingový mix, komunikační mix a vzdělávací soustavu České republiky. Zaměřuje se na propagační aktivity v kontextu nabídky sekundárního vzdělávání. Na zjištěné poznatky navazuje podrobným popisem aktivit, se kterými škola v rámci komunikačního mixu pracuje. Propagační aktivity školy jsou následně podrobeny průzkumu, analýze, vyhodnocení a na ně navazujících doporučení.
dc.format 88 s. (120 634 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal sales en
dc.subject direct marketing en
dc.subject high school en
dc.subject education en
dc.title Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
dc.title.alternative Promotional Mix of Kostka Secondary School Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis relates to the promotional mix of Kostka High School. The introduction focuses on connection between both, marketing and communication mix, and the education system of the Czech Republic. It concentrates on promotional activities in the context of secondary education. The findings are followed by a detailed description of the school communication mix activities. The promotional activities of the school are then subjected to research, analysis, evaluation and related recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59207
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
houserová_2021_dp.pdf 3.991Mb PDF View/Open None
houserová_2021_op.pdf 156.4Kb PDF View/Open None
houserová_2021_vp.pdf 141.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account