Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Antoš, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47005
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace autorského divadla Studio Ypsilon. Teoretická část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti kultury a divadla. Dále jsou vymezeny pojmy marketingový a komunikační mix se zaměřením na divadlo. Teorie je poté aplikována na divadlo Studio Ypsilon. Závěr práce obsahuje shrnutí kvantitativního výzkumu za pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 63 s. 79.396 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kultura cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject culture en
dc.subject theater en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing of culture en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject research en
dc.title Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
dc.title.alternative Marketing Communication of the Author's Theater Studio Ypsilon
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis explores the marketing and marketing communication of author's theater Studio Ypsilon. Theoretical part deals with the theoretical knowladge of cultural and theatre area. Further off marketing and communication mix terms focused on theater area are described. Theory is applied to the theater Studio Ypsilon. Conclusion consists of summary of quantitative research using a survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59201
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
antoš_2021_dp.pdf 2.616Mb PDF View/Open None
antoš_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
antoš_2021_vp.doc 120Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account