Vizuální styl a propagace akce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ondroušek, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Borokhova, Kseniia
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:44Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:44Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46937
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je vizuální styl a propagace hudebního festivalu Metronome v Praze v roce 2022. Teoretická část zahrnuje historii vývoje rockových festivalů v 60. letech 20. století, příčinu jejich vzniku a jejich popularitu. Také zkoumám účinnost tradičních a digitálních médií, identifikuji silné a slabé stránky každého propagačního nástroje. Dále se seznamuji s moderním trhem hudebních festivalů, rozebírám vizuální řešení konkurentů festivalu nejen v Česku, ale i v Evropě. Klíčovou součástí mého projektu je promo video, který patří k motion designu a proto ve své teoretické části zkoumám současné trendy této oblasti. V praktické části práce předvádím svůj nápad a řešení. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
motion design
|
cs |
dc.subject |
promo video
|
cs |
dc.subject |
kinetická typografie
|
cs |
dc.subject |
Praha
|
cs |
dc.subject |
festival Metronome
|
cs |
dc.subject |
grafický design
|
cs |
dc.subject |
digitální design
|
cs |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
motion design
|
en |
dc.subject |
promo video
|
en |
dc.subject |
kinetic typography
|
en |
dc.subject |
Prague
|
en |
dc.subject |
Metronome festival
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.subject |
digital design
|
en |
dc.title |
Vizuální styl a propagace akce |
|
dc.title.alternative |
Visual Style and Promotion of the Event |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skácel, Václav |
|
dc.date.accepted |
2021-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of my work is visual style and promotion of the Metronome music festival in Prague in 2022. The theoretical part covers history and development of rock festivals in the 60s, cause of their occurrence and their popularity. I also study the effectiveness of traditional and digital media, identifying the strengths and weaknesses of each promotional tool. In addition to getting acquainted with the modern market of music festivals, I analyze the visual solutions of the Metronome festival competitors not only in the Czech Republic, but also in Europe. A key part of my project is a promo video, which is about motion design and therefore in my theoretical part I explore current trends in this area. The practical part of this work showcases my approach to the problem. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
59106
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-05-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account