Vizuální styl a propagace akce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl a propagace akce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ondroušek, Václav
dc.contributor.author Borokhova, Kseniia
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:44Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:44Z
dc.date.issued 2020-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46937
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je vizuální styl a propagace hudebního festivalu Metronome v Praze v roce 2022. Teoretická část zahrnuje historii vývoje rockových festivalů v 60. letech 20. století, příčinu jejich vzniku a jejich popularitu. Také zkoumám účinnost tradičních a digitálních médií, identifikuji silné a slabé stránky každého propagačního nástroje. Dále se seznamuji s moderním trhem hudebních festivalů, rozebírám vizuální řešení konkurentů festivalu nejen v Česku, ale i v Evropě. Klíčovou součástí mého projektu je promo video, který patří k motion designu a proto ve své teoretické části zkoumám současné trendy této oblasti. V praktické části práce předvádím svůj nápad a řešení.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební festival cs
dc.subject motion design cs
dc.subject promo video cs
dc.subject kinetická typografie cs
dc.subject Praha cs
dc.subject festival Metronome cs
dc.subject grafický design cs
dc.subject digitální design cs
dc.subject music festival en
dc.subject motion design en
dc.subject promo video en
dc.subject kinetic typography en
dc.subject Prague en
dc.subject Metronome festival en
dc.subject graphic design en
dc.subject digital design en
dc.title Vizuální styl a propagace akce
dc.title.alternative Visual Style and Promotion of the Event
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skácel, Václav
dc.date.accepted 2021-06-10
dc.description.abstract-translated The purpose of my work is visual style and promotion of the Metronome music festival in Prague in 2022. The theoretical part covers history and development of rock festivals in the 60s, cause of their occurrence and their popularity. I also study the effectiveness of traditional and digital media, identifying the strengths and weaknesses of each promotional tool. In addition to getting acquainted with the modern market of music festivals, I analyze the visual solutions of the Metronome festival competitors not only in the Czech Republic, but also in Europe. A key part of my project is a promo video, which is about motion design and therefore in my theoretical part I explore current trends in this area. The practical part of this work showcases my approach to the problem.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 59106
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-05-21


Files in this item

Files Size Format View Description
borokhova_2021_dp.pdf 89.66Mb PDF View/Open None
borokhova_2021_op.doc 84.5Kb Unknown View/Open None
borokhova_2021_op.doc 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account