Vliv atomového bombardování Hiroshimy a Nagasaki na náměty v anime
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Lisníková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:40Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:40Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46826
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této bakalářské práce pojednává o japonských animovaných filmech a jejich námětech, které byly buďto přímo či nepřímo ovlivněné atomovým bombardováním Hiroshimy a Nagasaki. Rozděleny jsou do dvou kategorií, první s názvem "Explicitní zobrazení" popisuje filmy Bosý Gen a Hrob světlušek, určuje rozdíly mezi nimi a pojmenovává náměty, které se v nich objevují, a popisuje důvod jejich použití. Druhá s názvem "Implicitní zobrazení" popisuje filmy Princezna Mononoke a Akira, ta rovněž pojmenovává náměty a odůvodňuje jejich užití. V závěru jsou tyto informace shrnuty. Praktická část je zaměřena na bakalářský film Three Trees, kde popisuje postup práce v preprodukci, produkci a postprodukci. |
|
dc.format |
42 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
anime
|
cs |
dc.subject |
manga
|
cs |
dc.subject |
Nakazawa
|
cs |
dc.subject |
Takahata
|
cs |
dc.subject |
Miyazaki
|
cs |
dc.subject |
Otomo
|
cs |
dc.subject |
Japonsko
|
cs |
dc.subject |
atomová bomba
|
cs |
dc.subject |
Hiroshima
|
cs |
dc.subject |
Nagasaki
|
cs |
dc.subject |
2. světová válka
|
cs |
dc.subject |
1945
|
cs |
dc.subject |
sirotci
|
cs |
dc.subject |
mutace
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
příroda
|
cs |
dc.subject |
destrukce
|
cs |
dc.subject |
naděje
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
cyberpunk
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
Vánoce
|
cs |
dc.subject |
zima
|
cs |
dc.subject |
komedie
|
cs |
dc.subject |
TvPaint
|
cs |
dc.subject |
anime
|
en |
dc.subject |
manga
|
en |
dc.subject |
Nakazawa
|
en |
dc.subject |
Takahata
|
en |
dc.subject |
Miyazaki
|
en |
dc.subject |
Otomo
|
en |
dc.subject |
Japan
|
en |
dc.subject |
atomic bomb
|
en |
dc.subject |
Hiroshima
|
en |
dc.subject |
Nagasaki. 2. World war
|
en |
dc.subject |
1945
|
en |
dc.subject |
orphans
|
en |
dc.subject |
mutation
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
destruction
|
en |
dc.subject |
hope
|
en |
dc.subject |
technology
|
en |
dc.subject |
cyberpunk
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
Christmas
|
en |
dc.subject |
winter
|
en |
dc.subject |
comedy
|
en |
dc.subject |
TvPaint
|
en |
dc.title |
Vliv atomového bombardování Hiroshimy a Nagasaki na náměty v anime |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: The Influence of Atomic Bombing of Hiroshima and Nagasaki on Themes in Anime 2. Practical Part: Three Trees - Hand-drawn Animated Film |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čupová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2021-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this bachelor thesis deals with Japanese animated films and their themes, which were either directly or indirectly affected by the atomic bombing of Hiroshima and Nagasaki. They are divided into two categories, the first entitled "Explicit depictions" describes the films Barefoot Gen and Grave of Fireflies, identifies the differences between them and names the themes that appear in them, and describes the reason for their use. The second, entitled "Implicit Images," describes the films Princess Mononoke and Akira, which also names the themes and justifies their use. In the end, these informations are summarized. The practical part is focused on the bachelor's film Three Trees, where it describes the process of work in pre-production, production and post-production. |
|
dc.description.department |
Ateliér Animovaná tvorba |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
58881
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-05-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account