Analýza marketingové komunikace minipivovaru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace minipivovaru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Navrátil, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46817
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci minipivovaru s cílem navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou zde zpracovány poznatky o marketingu, konkurenci, marketingových analýzách a výzkumech, dále pak o pivovarnictví na území Česka. Druhá část je praktická obsahující představení společnosti, zpracované analýzy a doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject marketing en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject microbrewery en
dc.subject beer industry en
dc.title Analýza marketingové komunikace minipivovaru
dc.title.alternative Marketing communication analysis of mini brewery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on an analysis of marketing communication. The goal is to suggest better marketing communication options, The thesis is separated into two parts. The first being a theoretic part where is elaborated on facts about marketing, competition, marketing analysis, marketing research and beer industry in Czechia. The second part is practical. Here could be find an introduction of the company, procesed analyses and recommendation for the improvement of current marketing communication
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58872
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
navrátil_2021_dp.pdf 2.268Mb PDF View/Open None
navrátil_2021_op.docx 23.48Kb Unknown View/Open None
navrátil_2021_vp.docx 31.24Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account