Analýza kvality vzdělávání v oblasti finanční gramotnosti ve vybraných středních školách v Olomouckém kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality vzdělávání v oblasti finanční gramotnosti ve vybraných středních školách v Olomouckém kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Přílučíková, Jana
dc.contributor.author Mašek, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46755
dc.description.abstract Tato bakalářská práce "Analýza kvality výuky finanční gramotnosti na vybraných středních školách v Olomouckém kraji" si klade za cíl zhodnotit úroveň finanční gramotnosti absolventů na vybraných středních školách s různým zaměřením. Nejprve práce vysvětluje základní pojmy relativní k finanční gramotnosti, analyzuje současnou úroveň finančního vzdělávání a doporučuje způsoby, jak ji zlepšit. Dále definuje strategický rámec pro výuku finanční gramotnosti a standardy finanční gramotnosti pro gymnaziální a vybrané odborné středoškolské vzdělávání. Praktická část vychází z dotazníkového šetření o finanční gramotnosti studentů na středních školách.
dc.format 85
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject gramotnost cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject financial education en
dc.subject financial literacy en
dc.subject framework educational program en
dc.subject literacy en
dc.title Analýza kvality vzdělávání v oblasti finanční gramotnosti ve vybraných středních školách v Olomouckém kraji
dc.title.alternative Analysis of Quality of Financial Literacy Education on Selected High Schools in the Olomouc Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozubíková, Eliška
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated This thesis, "Analysis of Quality of Financial Literacy Education on Selected High Schools in the Olomouc Region", aims to assess graduating students' level of financial literacy in the selected high schools with a different focus. Firstly, the work explains basic financial literacy terms and concepts of financial literacy, analyzes the current financial education level, and recommends ways to improve it. Furthermore, it defines a strategic framework for teaching financial literacy and financial literacy standards for grammar and secondary education. Finally, the thesis presents an analysis of financial education in selected schools and the information gathered in the survey. The practical part is based on a questionnaire survey on students' financial literacy at secondary schools.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58761
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
mašek_2021_dp.pdf 1.006Mb PDF View/Open None
mašek_2021_op.docx 31.75Kb Unknown View/Open None
mašek_2021_vp.docx 25.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account