Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Šimková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:36Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:36Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46743
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvořit business model založený na myšlence spolutvorby. Tohoto cíle bude dosaženo vytvořením e-shopu, který bude obsahovat různé typy funkcionalit jako například konfigurátor, FAQ, live chat, telefonickou a e-mailovou podporu. Naplnění cíle budu dosaženo aplikováním metod jako PEST analýzy, SWOT analýzy, rozboru konkurence, hodnotové analýzy založené na myšlence strategie modrého oceánu, dotazníkového šetření a bude použit koncept LEAN CANVAS pro zpracování business modelu. Na základě zpracování business modelu jsem dospěla k závěru, že se mi jeví tento business model až moc rizikový a nebylo by vhodné v momentální situaci do daného projektu investovat.
dc.format 69 stran, 7 stran příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject spoluvytváření cs
dc.subject business model cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject finální produkt cs
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject co-creation en
dc.subject business model en
dc.subject customer en
dc.subject final product en
dc.title Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků
dc.title.alternative Business Model Focused on Co-creation of Chosen Products
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dokulil, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to establish a business model based on the co-creation idea. To reach this aim, an online shop needs to be created with different types of features, e.g. configurator, FAQ, live chat, call and mail help desk. In order to accomplish the given aim, following methods have been applied: PEST and SWOT analysis, analysis of market competition, value engineering based on Blue Ocean Strategy and questionnaire survey. Finally, the business model will be processed with the help of LEAN CANVAS strategy. Having processed this business model, I have come to the conclusion that this business model takes a lot of risk and, with respect to present situation, investment into this project would prove unreasonable.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58734
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-09


Files in this item

Files Size Format View Description
šimková_2021_dp.pdf 2.695Mb PDF View/Open None
šimková_2021_op.docx 25.14Kb Unknown View/Open None
šimková_2021_vp.docx 25.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account