dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Šimková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:36Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:36Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46743
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vytvořit business model založený na myšlence spolutvorby. Tohoto cíle bude dosaženo vytvořením e-shopu, který bude obsahovat různé typy funkcionalit jako například konfigurátor, FAQ, live chat, telefonickou a e-mailovou podporu. Naplnění cíle budu dosaženo aplikováním metod jako PEST analýzy, SWOT analýzy, rozboru konkurence, hodnotové analýzy založené na myšlence strategie modrého oceánu, dotazníkového šetření a bude použit koncept LEAN CANVAS pro zpracování business modelu. Na základě zpracování business modelu jsem dospěla k závěru, že se mi jeví tento business model až moc rizikový a nebylo by vhodné v momentální situaci do daného projektu investovat. |
|
dc.format |
69 stran, 7 stran příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
spoluvytváření
|
cs |
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
finální produkt
|
cs |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
co-creation
|
en |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
final product
|
en |
dc.title |
Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků |
|
dc.title.alternative |
Business Model Focused on Co-creation of Chosen Products |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dokulil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to establish a business model based on the co-creation idea. To reach this aim, an online shop needs to be created with different types of features, e.g. configurator, FAQ, live chat, call and mail help desk. In order to accomplish the given aim, following methods have been applied: PEST and SWOT analysis, analysis of market competition, value engineering based on Blue Ocean Strategy and questionnaire survey. Finally, the business model will be processed with the help of LEAN CANVAS strategy. Having processed this business model, I have come to the conclusion that this business model takes a lot of risk and, with respect to present situation, investment into this project would prove unreasonable. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58734
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-06-09 |
|