Tvorba business modelu svatební agentury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Krásová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:36Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:36Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46734
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu svatební agentury v Brně. Cílem této práce je vytvořit atraktivní model, který se opírá o trendy současné doby a uspokojuje potřeby náročných zákazníků. Teoretická část bakalářské práce je zpracována na základě rešerše odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikání, analýzami tržního prostředí a také tvorbou business modelů. V praktické části je provedena analýza tržního prostředí, ve kterém se bude svatební agentura nacházet. Následně je provedeno dotazníkové šetření a poté je za pomocí nástroje business modelu Lean Canvas vytvořen finální model svatební agentury. V závěru práce je ekonomické zhodnocení daného business modelu. |
|
dc.format |
79 s. (116608 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
Lean Canvas
|
cs |
dc.subject |
svatební agentura
|
cs |
dc.subject |
tržní analýza
|
cs |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
Lean Canvas
|
en |
dc.subject |
wedding agency
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.title |
Tvorba business modelu svatební agentury |
|
dc.title.alternative |
Business Model for the Establishment of a Wedding Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Macurová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis concerns a business model of a wedding agency in Brno. It aims to design a model of an attractive entreprise which current trends and satisfies customer needs. The theoretical part of the bachelor thesis is based on a literature research which is dealing with the issue of entrepreneurship, market environment analysis and also business model design proces. The practical part contains an analysis of the market environment in which the wedding agency will be located. Subsequently a questionnaire survey is conducted. Furthermore, the final business model of the wedding agency is created using the Lean Cnavas model. In conclusion the work provides an economic evaluation of the business model. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58717
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account