dc.contributor.advisor |
Kwarteng, Michael Adu
|
|
dc.contributor.author |
Nguyen, Thi Huyen My
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:35Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46719
|
|
dc.description.abstract |
Tato studie určuje faktory ovlivňující spokojenost zákazníků ohledně kvality služeb společnosti Hossack Vietnam Company. Tato práce konkrétně hodnotí aktuální faktory a služby ovlivňující spokojenost zákazníků ve společnosti. Navíc byly brány v úvahu analytické problémy spojené se spokojenosti zákazníků vůči společnosti Hossack Company Vietnam. V práci byly představeny nové pilíře spokojenosti zákazníků, které by měly posílit pokrok společnosti. Pro splnění cílů této práce byly vytvořeny hypotézy, které by měly být otestovány prostřednictvím primárních dat získaných od respondentů (n-175) prostřednictvím dotazníků, založených na průzkumu. Dalším krokem byla důkladná analýza spokojenosti zákazníků společnosti Hossack Company pomocí statického nástroje SPSS. Data byla zanalyzována pomocí lineární regrese, nezávislého testu chi-square atd. Výsledky odhalily dopady následujících proměnných: (1) Spolehlivost, (2) Dochvilnost, (3) Cena, (4) Provozní výkon, (5) Kvalita informací o společnosti Hossack Company s ohledem na spokojenost zákazníků. Na závěr byl celý projekt podroben nákladům, analýzou rizik a času. Hodnota této práce spočívá v tom, že společnost Hossack Company může využít zjištění a výsledků získaných z této práce k přemístění své společnosti z krátkodobého na dlouhodobý. |
|
dc.format |
86 p.(18993 characters) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Logisticka Sluzba
|
cs |
dc.subject |
Spokojenost Zakazniku
|
cs |
dc.subject |
Kvalita Sluzeb
|
cs |
dc.subject |
Hossack Co.
|
cs |
dc.subject |
Ltd
|
cs |
dc.subject |
Logistics Service
|
en |
dc.subject |
Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Service Quality
|
en |
dc.subject |
Hossack Co.
|
en |
dc.subject |
Ltd
|
en |
dc.title |
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited |
|
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery Of Hossack Vietnam Company Limited |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study determines the factors affecting customer satisfaction about the service quality of Hossack Vietnam Company. Specifically, this thesis reviewed the current factors and services affecting customer satisfaction in the company. To do this, the researcher took into consideration the analytical issues influencing customer satisfaction towards Hossack Company in Vietnam; and to introduce where feasible a new vibrant customer satisfaction pillars to enhance the progress of the company. Based on the objective of this thesis, the researcher generated hypotheses to be tested via primary data sourced from (n-175) respondents through survey-based questionnaires. Consequently, the project embarked on a thorough analysis towards customer satisfaction for Hossack Company with the help of SPSS statistical tool. The data was analyzed using linear regression, chi-square independent test etc. The findings revealed the repercussions of the following variables (1) Reliability, (2) Timeliness, (3) Price, (4) Operational Performance, (5) Information Quality on Hossack Company limited regarding customer satisfaction. Finally, the entire project was subjected to cost; risk and time analyses. The value of this thesis is that Hossack Company can tap into the findings and the results attained from the thesis to reposition their company from the shorter to longer run. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58691
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|