Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pučková, Libuše
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46709
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. Náplní teoretické části je definice základních marketingových pojmů a popis marketingového komunikačního mixu společně s vybranými moderními nástroji marketingové komunikace. Praktickou část tvoří charakteristika společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. a analýza nástrojů marketingové komunikace, které v současnosti tato společnost a její největší konkurent používá. Závěrem těchto analýz je situační SWOT analýza, která je základem pro vypracování projektové části této diplomové práce. Praktická část je zakončena návrhem projektu pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o., který je na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 87 s. (139 468 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix 4P cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject marketing mix 4P en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.
dc.title.alternative The Marketing Communication Project for Alcyone - Popelka s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to develop a project to improve the current marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. The content of the theoretical part is the definition of basic marketing concepts and a description of the marketing communication mix together with selected modern tools of marketing communication. The practical part consists of the characteristics of the company Alcyone - Popelka s.r.o. and an analysis of the marketing communication tools currenty used by this company and its largest competitor. The conclusion of these analyzes is a situational SWOT analysis which is the basis for the development of the project part of this thesis. The practical part ends with a project proposal to improve the marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. which is finally subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58670
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
pučková_2021_dp.pdf 2.509Mb PDF View/Open None
pučková_2021_op.docx 33.92Kb Unknown View/Open None
pučková_2021_vp.docx 32.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account