Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pučková, Libuše
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46709
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. Náplní teoretické části je definice základních marketingových pojmů a popis marketingového komunikačního mixu společně s vybranými moderními nástroji marketingové komunikace. Praktickou část tvoří charakteristika společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. a analýza nástrojů marketingové komunikace, které v současnosti tato společnost a její největší konkurent používá. Závěrem těchto analýz je situační SWOT analýza, která je základem pro vypracování projektové části této diplomové práce. Praktická část je zakončena návrhem projektu pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o., který je na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
87 s. (139 468 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix 4P
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
marketing mix 4P
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro společnost Alcyone-Popelka s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication Project for Alcyone - Popelka s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to develop a project to improve the current marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. The content of the theoretical part is the definition of basic marketing concepts and a description of the marketing communication mix together with selected modern tools of marketing communication. The practical part consists of the characteristics of the company Alcyone - Popelka s.r.o. and an analysis of the marketing communication tools currenty used by this company and its largest competitor. The conclusion of these analyzes is a situational SWOT analysis which is the basis for the development of the project part of this thesis. The practical part ends with a project proposal to improve the marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. which is finally subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58670
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account