Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o. |
| Author: |
Pokorná, Barbora
|
| Advisor: |
Pilík, Michal
|
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX / UI výzkum. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků internetové společnosti VÍNO HRUŠKA. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46708
|
|
Date:
|
2021-01-15 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Management a marketing |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
58669
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account