Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Minxová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46706
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a navržení jejího zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou část. Obsahem teoretické části je literární rešerše týkající se tématu marketingové komunikace a analytických metod. V praktické části je nejprve analyzován současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím analytických metod z teoretické části. Na základě zjištěných informaci byl poté vytvořen projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tento projekt obsahuje časový i finanční plán a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this diploma thesis is to analyse the state of marketing communications in the selected company and to propose its improvement. The thesis divides in theoretical and practical part, which further divides in the analysis and the project. The theoretical part deals with marketing communications and analytical methods and carries out their research. The practical part analyses the todays' state of marketing communications in the selected company, using the analytical methods described in the theoretical part. The gained knowledge is subsequently used in creating the project of improving marketing communications in the selected company. The project contains the timeline, the financial plan and the risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58667
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account