Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Minxová, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46706
dc.description.abstract Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a navržení jejího zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou část. Obsahem teoretické části je literární rešerše týkající se tématu marketingové komunikace a analytických metod. V praktické části je nejprve analyzován současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím analytických metod z teoretické části. Na základě zjištěných informaci byl poté vytvořen projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tento projekt obsahuje časový i finanční plán a rizikovou analýzu.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The purpose of this diploma thesis is to analyse the state of marketing communications in the selected company and to propose its improvement. The thesis divides in theoretical and practical part, which further divides in the analysis and the project. The theoretical part deals with marketing communications and analytical methods and carries out their research. The practical part analyses the todays' state of marketing communications in the selected company, using the analytical methods described in the theoretical part. The gained knowledge is subsequently used in creating the project of improving marketing communications in the selected company. The project contains the timeline, the financial plan and the risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58667
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
minxová_2021_dp.pdf 1.988Mb PDF View/Open None
minxová_2021_op.pdf 705.0Kb PDF View/Open None
minxová_2021_vp.pdf 689.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account