dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kučmínová, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46704
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu internetového obchodu pro Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním on-line marketingu, procesem tvorby webu a popisem jednotlivých přístupů k analyzování webových stránek. V poslední části teorie jsou popsány povinné údaje a certifikace e-shopu a etického chování v on-line podnikání. V praktické části diplomové práce byla představena Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a provedena analýza webových stránek be.utb.cz a jejich návštěvnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na analýzu současného stavu showroomu a ze zjištěných dat byla navrhnutá SWOT analýza. Navržené řešení obsahuje podrobný návrh na vypracování projektu návrhu internetového obchodu pro UTB. Součásti projektové části byla vytvořena nákladová analýza, časový harmonogram a analýza rizik. Na základě zjištěných skutečností je možné vytvořit nový univerzitní e-shop, který bude přínosem jak pro studenty, tak i pro univerzitu. |
|
dc.format |
122 s. ( 20 155 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
webová analýza
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University in Zlín
|
en |
dc.subject |
internet communication
|
en |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
web analysis
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření internetového obchodu |
|
dc.title.alternative |
The Project of the E-shop Establishment |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is designing an online store for the Tomas Bata University. The theory section of the thesis focuses on defining the online marketing, web creating process and the description of different approaches to web site analysis. In final part of the theory section the compulsory data and the certification process of an online store are described, as well as the online business ethics. The research part of the thesis presents the Tomas Bata University and analyses the website be.utb.cz and its attendance. The evaluation of the questionnaire survey follows which focused on the analysis of the current showroom status. A SWOT analysis was designed from the received data. The suggested solution contains a detailed design of a project of the online store for the UTB. As a part of the project, cost analysis, time schedule and risk analysis were created. Based on the findings, it is possible to build a new university online store that will be a contribution for students as well as for the whole university. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58664
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|