Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46700
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě, která se specializuje na výrobu kvalitních a designových čokolád a pralinek. Teoretické poznatky získané v první části práce a informace získané z provedených analýz firmy a její konkurence jsou následně využity při zpracování projektu, který zefektivňuje marketing na sociálních sítích. |
|
dc.format |
120 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Social Media Marketing in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the usage of social media for the purposes of marketing in the selected company, specializing at the production of high-quality design chocolate bars and pralines. The theoretical knowledge gained in the first part of the thesis and the information obtained from the conducted analyses of the company and its competitors are subsequently used in creating the project aimed at the efficiency of social media marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58659
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account