Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Hájková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46700
dc.description.abstract Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě, která se specializuje na výrobu kvalitních a designových čokolád a pralinek. Teoretické poznatky získané v první části práce a informace získané z provedených analýz firmy a její konkurence jsou následně využity při zpracování projektu, který zefektivňuje marketing na sociálních sítích.
dc.format 120
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject social media en
dc.subject social media marketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Project of Social Media Marketing in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the usage of social media for the purposes of marketing in the selected company, specializing at the production of high-quality design chocolate bars and pralines. The theoretical knowledge gained in the first part of the thesis and the information obtained from the conducted analyses of the company and its competitors are subsequently used in creating the project aimed at the efficiency of social media marketing.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58659
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2021_dp.pdf 4.313Mb PDF View/Open None
hájková_2021_op.docx 24.56Kb Unknown View/Open None
hájková_2021_vp.docx 32.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account