Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Častulíková, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46697
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti, která se zabývá prodejem potravin a smíšeného zboží v maloobchodě. V rámci řešení bylo použito analýzy současného využití sociálních sítí společnosti a analýzy využití sociálních sítí konkurenčních společností. Z těchto dvou analýz byla zpracována SWOT analýza, která byla výchozím bodem pro projektovou část práce. V projektové části byly stanoveny vhodné sociální sítě, na jejichž správu by se měla společnost zaměřit, a také byla navržena komunikační strategie. Navržené řešení bylo podrobeno časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožňují společnosti využít co nejefektivnější zvolené sociální sítě ke své propagaci za co nejkratší časový úsek s co nejnižšími náklady.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Network en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is a project to use social networks for marketing purposes in a selected company that sells food and groceries in retail. An analysis of the current use of social networks of the company and an analysis of the use of social networks of competing companies were used as part of the solution. From these two analyzes, a SWOT analysis was prepared, which was the starting point for the project part of the thesis. In the project part, suitable social networks were determined, which the company should focus on, and a communication strategy was also proposed. The proposed solution was subjected to time, cost and risk analysis. The results of this thesis allow the company to use the most effective selected social networks for its promotion in the shortest possible time with the lowest possible costs.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58656
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
častulíková_2021_dp.pdf 4.509Mb PDF View/Open None
častulíková_2021_op.pdf 788.1Kb PDF View/Open None
častulíková_2021_vp.docx 32.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account