Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Holubová, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46682
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem práce je marketingová komunikace. Práce si klade za cíl vytvořit komunikační plán pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. Komunikační plán bude zaměřen na zvýšení prodejů robotického vysavače, šíření povědomí a pozitivního vnímání značky. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace jako východisko pro zpracování analytické i projektové části práce. Projekt komunikačního plánu obsahuje rozpis komunikačních aktivit, tak aby byly maximálně efektivní a pomohly naplnit stanovené cíle. Celý projekt je podroben časové, nákladové i rizikové analýze. |
|
dc.format |
122 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. |
|
dc.title.alternative |
A Project on a Communication Plan for a Selected Assortment of the Company ETA a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dominant topic of this thesis deals with marketing communication. The thesis aims to create a communication plan for a selected assortment of the company ETA a.s. The communication plan will focus on increasing of sales of a robotic vacuum cleaner, rating awareness and positive brand perception. The first part of the theses presents theoretical knowledge in the field of marketing communication as a starting point for processing the analytical and project part of the thesis. The communication plan project contains a break down of communication activities so that they are as effective as possible and help to meet the set goals. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58637
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account