Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Grochálová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46681
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení internetového obchodu pro šumperskou pražírnu kávy. Práce je rozdělena do tří částí přičemž první část udává ucelený obraz o e-commerce, který byl zpracován na základě literární rešerše. Získané poznatky jsou dále zpracovány v analytické části, kde je analyzován jak samotný podnik, tak i aktuální přehled o e-commerce. Analytická část je doplněna také o výběr nejvhodnějšího technického řešení e-shopu pro vybraný podnik. Informace získané v předchozích kapitolách dávají podklad pro projektovou část. V této části je zpracován detailní návrh technického řešení e-shopu, propagace a způsoby vyhodnocení efektivnosti tohoto řešení. Závěrem je toto řešení podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
116 s., 2 s. (163 690) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
internetové obchodování
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
SLEPT analýza
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Online trading
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
SLEPT Analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Implementation for the Kávomilka s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis is focused on e-shop implementation project proposal for Šumperk coffee roaster. The thesis is devided into three parts first part gives a comprehensive view about e-commerce, which was processed on the basis of literary research. The acquired knowledge is further processed in the analytical part, where both the company itself and the current overview of e-commerce are analyzed. The analytical part is also supported by the selection of the most suitable technical solution for the selected company. The information obtained in the previous chapters provide the basis for the project part. In this part a detailed design of the technical solution of the e-shop, promotion and methods of evaluating the effectiveness of this solution are elaborated. Finally this solution is a subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58635
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account