Vzdělávací a profesní dráha pracovníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávací a profesní dráha pracovníků v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Vrbová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46680
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vzdělávací a profesní dráhou pracovníků v sociálních službách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje teoretická východiska z oblasti sociálních služeb, celoživotního učení a dalšího profesního vzdělávání. Praktická část se věnuje kvalitativnímu výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak se v průběhu života měnily vzdělávací a profesní cíle pracovníků v sociálních službách, co pro ně bylo motivací při dosahování těchto cílů a zda uvažují o nějakých dalších změnách v jejich profesním životě. Pro sběr dat byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů. Bylo zjištěno, že profesní a vzdělávací cíle respondentů se proměňovaly vzhledem k měnícím se životním prioritám.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální služby cs
dc.subject pracovník v sociálních službách cs
dc.subject profesní dráha cs
dc.subject vzdělávací dráha cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject další profesní vzdělávání cs
dc.subject social services en
dc.subject worker in social services en
dc.subject career en
dc.subject course of education en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject further vocational education en
dc.title Vzdělávací a profesní dráha pracovníků v sociálních službách
dc.title.alternative The Education of Employees in the Selected Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2021-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with an educational and a professional career of workers in social services. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part defines the theoretical basis from the field of social services, lifelong learning and further vocational education. The practical part contains a qualitative research, which aims to find out how the educational and professional goals of workers in social services have changed during their lives, what motivated them to achieve these goals and whether they are considering any other changes in their professional careers. The method of semi-structured interview was chosen to obtain the research data. It was found out that the professional and educational goals of all respondents had changed due to a progression of their life priorities.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58632
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
vrbová_2021_dp.pdf 1.892Mb PDF View/Open None
vrbová_2021_op.docx 17.66Kb Unknown View/Open None
vrbová_2021_vp.docx 17.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account