dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Vrbová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46680
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vzdělávací a profesní dráhou pracovníků v sociálních službách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje teoretická východiska z oblasti sociálních služeb, celoživotního učení a dalšího profesního vzdělávání. Praktická část se věnuje kvalitativnímu výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak se v průběhu života měnily vzdělávací a profesní cíle pracovníků v sociálních službách, co pro ně bylo motivací při dosahování těchto cílů a zda uvažují o nějakých dalších změnách v jejich profesním životě. Pro sběr dat byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů. Bylo zjištěno, že profesní a vzdělávací cíle respondentů se proměňovaly vzhledem k měnícím se životním prioritám. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
pracovník v sociálních službách
|
cs |
dc.subject |
profesní dráha
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací dráha
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
další profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
worker in social services
|
en |
dc.subject |
career
|
en |
dc.subject |
course of education
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
further vocational education
|
en |
dc.title |
Vzdělávací a profesní dráha pracovníků v sociálních službách |
|
dc.title.alternative |
The Education of Employees in the Selected Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with an educational and a professional career of workers in social services. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part defines the theoretical basis from the field of social services, lifelong learning and further vocational education. The practical part contains a qualitative research, which aims to find out how the educational and professional goals of workers in social services have changed during their lives, what motivated them to achieve these goals and whether they are considering any other changes in their professional careers. The method of semi-structured interview was chosen to obtain the research data. It was found out that the professional and educational goals of all respondents had changed due to a progression of their life priorities. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58632
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|