Projekt inovace online marketingové komunikace ve firmě Peon TSL s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace online marketingové komunikace ve firmě Peon TSL s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Dýčka, Vilém
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46679
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti Peon TSL s.r.o. Podstatou realizace tohoto projektu bylo zvýšení povědomí o společnosti, a to především za využití nástrojů výkonnostního marketingu. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky související s danou tématikou. V praktické části byla provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti, na základě které byl zpracován projekt samotného zlepšení. Celý projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s. (171 486 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SEM cs
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject E-shop en
dc.subject Social Networks en
dc.subject PPC Advertising en
dc.subject SEO en
dc.subject SEM en
dc.title Projekt inovace online marketingové komunikace ve firmě Peon TSL s.r.o.
dc.title.alternative Project of Innovation Online Marketing Communication for Peon TSL s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the project of improving online marketing communication in the company Peon TSL s.r.o. the essence of the project realization was to increase brand awareness of the company, mostly due to utilization of performance marketing. The teoretical part focuses on the topic of subject matter. In the practical part, analysis of comapny's current state of online marketing communication was carried out. Based on this analysis, the improvement project was constructed. At the end, time, cost and risk analysis of the project was executed.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58631
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
dýčka_2021_dp.pdf 7.734Mb PDF View/Open None
dýčka_2021_op.docx 24.73Kb Unknown View/Open None
dýčka_2021_vp.docx 24.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account