Projekt inovace online marketingové komunikace ve firmě Peon TSL s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Dýčka, Vilém
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46679
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti Peon TSL s.r.o. Podstatou realizace tohoto projektu bylo zvýšení povědomí o společnosti, a to především za využití nástrojů výkonnostního marketingu. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky související s danou tématikou. V praktické části byla provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti, na základě které byl zpracován projekt samotného zlepšení. Celý projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. (171 486 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
PPC Advertising
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.title |
Projekt inovace online marketingové komunikace ve firmě Peon TSL s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Innovation Online Marketing Communication for Peon TSL s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the project of improving online marketing communication in the company Peon TSL s.r.o. the essence of the project realization was to increase brand awareness of the company, mostly due to utilization of performance marketing. The teoretical part focuses on the topic of subject matter. In the practical part, analysis of comapny's current state of online marketing communication was carried out. Based on this analysis, the improvement project was constructed. At the end, time, cost and risk analysis of the project was executed. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58631
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account