Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydra, Radomír
|
|
dc.contributor.author |
Fojtů, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:32Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46658
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace a jejich služeb. Dále je zaměřena na analýzu prostředí ordinace. Cílem praktické části byla aplikace zvolených analytických metod na zhodnocení situace vybraného zdravotnického zařízení. Analýza vnějšího pro-středí byla provedena pomocí metod SLEPT analýzy. Klíčové faktory úspěchu zdravotnic-kého zařízení byly analyzovány metodami 7S faktorů podle McKinsey. |
|
dc.format |
104 s. 129 531 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
soukromá strabologická ordinace
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing services
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
private eye institution
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of a Private Strabology Ambulance |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target of this work is to carry out a strategic analysis of a private medical institution with an emphasis on a key success factors and increasing competitiveness. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing of services and specifics in healthcare marketing. Practical part begins of introducing of private eye institution. The target of the practical part was the application of selected analytical methods, including the methods of external analysis: SLEPT analysis. The key factors for the success of the healthcare institutions were ana-lyzed by McKinsey's 7S Factor Methods. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.identifier.stag |
58588
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account