Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydra, Radomír
dc.contributor.author Fojtů, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46658
dc.description.abstract Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace a jejich služeb. Dále je zaměřena na analýzu prostředí ordinace. Cílem praktické části byla aplikace zvolených analytických metod na zhodnocení situace vybraného zdravotnického zařízení. Analýza vnějšího pro-středí byla provedena pomocí metod SLEPT analýzy. Klíčové faktory úspěchu zdravotnic-kého zařízení byly analyzovány metodami 7S faktorů podle McKinsey.
dc.format 104 s. 129 531 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject soukromá strabologická ordinace cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject Marketing services en
dc.subject health care en
dc.subject private eye institution en
dc.subject strategic marketing en
dc.title Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
dc.title.alternative Marketing Strategy of a Private Strabology Ambulance
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated The target of this work is to carry out a strategic analysis of a private medical institution with an emphasis on a key success factors and increasing competitiveness. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing of services and specifics in healthcare marketing. Practical part begins of introducing of private eye institution. The target of the practical part was the application of selected analytical methods, including the methods of external analysis: SLEPT analysis. The key factors for the success of the healthcare institutions were ana-lyzed by McKinsey's 7S Factor Methods.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.identifier.stag 58588
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtů_2021_dp.pdf 2.375Mb PDF View/Open None
fojtů_2021_op.docx 25.33Kb Unknown View/Open None
fojtů_2021_vp.pdf 776.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account