Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Dítětová, Alena
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46655
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou sociální sítě Instagram a její využití pro on-line marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se zaměřuje na marketingovou komunikaci, digitální marketing, sociální sítě a detailně se věnuje Instagramu. Praktická část je tvořena výzkumným šetřením, aktuální marketingovou a SWOT analýzou podnikatelského účtu. Na základě analýz je představen projekt pro vylepšení současného marketingu na platformě Instagram. Na závěr je projektový návrh podroben analýze nákladů, času a rizik.
dc.format 103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject on-line marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely
dc.title.alternative Project of Social Networks Usage for Marketing Purposes
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated This Master thesis deals with the analysis of social network Instagram and its possible use for marketing purposes. The thesis is divided into two main parts. The first part focused on marketing communication, digital marketing, social networks, and detailed Instagram description. The second part contains the questionnaire survey, the actual marketing analysis, and the SWOT analysis of the business Instagram account. The marketing project is created based on performed analyses. The project describes improvement in current marketing on the Instagram platform. In the end, the proposed project is subjected to a cost, time, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.identifier.stag 58583
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
dítětová_2021_dp.pdf 6.161Mb PDF View/Open None
dítětová_2021_op.docx 24.76Kb Unknown View/Open None
dítětová_2021_vp.docx 32.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account