Vzdělávání dětí na malotřídních školách pohledem jejich rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání dětí na malotřídních školách pohledem jejich rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Malíčková, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:31Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:31Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46635
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá současným primárním vzděláváním na malotřídních školách. Cílem práce je zjistit, jaké názory mají rodiče na vzdělávání svých dětí na malotřídní škole. Zda jim vyhovují specifika typická pro tyto školy. Dále zjistit, v čem rodiče vidí pozitiva a negativa, a také co bylo rozhodujícím důvodem k přihlášení jejich dítěte ke vzdělávání na malotřídní škole. Z výsledků dotazníkového šetření je zřejmé, že názory rodičů na vzdělávání jejich dětí na malotřídní škole mají pozitivní charakter a s celkovou výchovou a vzděláváním na škole tohoto typu jsou rodiče spokojeni. Výsledky výzkumu této práce mohou posloužit jak sociálním pedagogům, tak učitelům na základní malotřídní škole.
dc.format 66s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject malotřídní škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject děti cs
dc.subject žáci cs
dc.subject učitel cs
dc.subject small school en
dc.subject education en
dc.subject parents en
dc.subject children en
dc.subject pupils en
dc.subject teacher en
dc.title Vzdělávání dětí na malotřídních školách pohledem jejich rodičů
dc.title.alternative Education of Children at Small Schools from the Point of View of Parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with current primary education at small schools. The aim of the work is to find out what opinions the parents have about the education of their children in a small school and whether the specifics of these schools are being met by parents. Furthermore, to find out what the parents see as positive and negative, and what was the determining factor for enrolling their child in a small school. According to the questionnaire survey, the opinions of parents on the education of their children in a small school are positive and the parents are satisfied with the overal culture and education at this type of school. The results of the research of this work can serve botht social pedagogues and teachers at a small elementary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58540
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
malíčková_2021_dp.pdf 1.560Mb PDF View/Open None
malíčková_2021_op.docx 23.91Kb Unknown View/Open None
malíčková_2021_vp.docx 18.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account