Prevence syndromu CAN v základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Pektorová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:29Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46568
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci jsem se zaměřila na znalosti týkající se syndromu CAN u žáků druhého stupně na základní škole. V teoretické části je popsáno, co znamená označení syndrom CAN, na jaké formy ho můžeme dělit a indikátory, podle kterých se daná forma syndromu CAN projevuje. V praktické části je obsažen kvantitativní výzkum formou dotazníku, jehož cílem je zjistit znalosti o syndromu CAN u žáků druhého stupně základní školy. Následně pomocí zjištěných výsledků vytvořit minimální preventivní program, který by škola mohla využít. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
týrání
|
cs |
dc.subject |
zanedbávání
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
syndrome CAN
|
en |
dc.subject |
abuse
|
en |
dc.subject |
neglect
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Prevence syndromu CAN v základní škole |
|
dc.title.alternative |
Prevention of the Syndrom CAN at a Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this Bachelor's thesis I focused on the knowledge about the syndrome CAN in primary school pupils of the second grade. In the theoretical part is described what the term syndrome CAN means, to which forms it can be divided and the indicators by which the given form of syndrome CAN manifests. In the practical part is quantitative research is included in the form of questionnaire, which aims to find out the knowledge about syndrome CAN in primary school pupils of the second grade. Subsequently, to use the results to create a minimal preventive programme that school could use. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58433
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account