Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Osičková, Denisa
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46563
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD, a to na nižším stupni běžných základních škol. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretická východiska, druhá se zabývá charakterizováním syndromu ADHD a třetí popisuje pozici asistenta pedagoga. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum, který se zaměřuje na to, jak asistenti pedagoga interpretují svou roli v rámci procesu edukace žáků s ADHD. Data byla získána prostřednictvím rozhovorů s asistenty pedagoga základních škol. Následně byla zpracována pomocí interpretativní fenomenologické analýzy.
dc.format 92 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject výchova cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject IPA cs
dc.subject ADHD en
dc.subject education en
dc.subject pupil with special educational needs en
dc.subject assistant teacher en
dc.subject IPA en
dc.title Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol
dc.title.alternative The Role of an Assistant Teacher in the Education of Primary School Pupils with ADHD
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the role of a assitant teacher in the eduacation of pupils with ADHD at the lower level of primary school. The whole thesis is devided into the theoretical and practical part. The theoretical part contains three chapters. The first chapter focuses on the theoretical background, the second deals with the characterization of the ADHD syndrome and the third describes the position of an assistant teacher. The content of the practical part is qualitative research, which focuses on how assistants teacher interpret their role in the process of educating students with ADHD. Data were obtained through interviews with assistants teachers in primary school. Then the data were processed using interpretative phenomenological analysis.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58428
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
osičková_2021_dp.pdf 3.656Mb PDF View/Open None
osičková_2021_op.docx 17.52Kb Unknown View/Open None
osičková_2021_vp.docx 18.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account