dc.contributor.advisor |
Venterová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Machová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:28Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:28Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46558
|
|
dc.description.abstract |
Zvoleným tématem bakalářské práce je profese vychovatelů ve školní družině jako poslání. Práce je strukturovaná do části teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje osobu vychovatele ve školní družině, legislativní předpoklady profese, náplň práce, kompetence, syndrom vyhoření až po práci vychovatele, která je vnímána jako poslání. V druhé části teoretické bude představena školní družina. Bude zde popsán obsah vzdělávacího procesu, režim dne, povinná dokumentace, legislativa a v neposlední řadě zde bude uveden školní vzdělávací program. Praktická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum, jehož základem jsou případové studie dvou vychovatelek ve školní družině. Dále k tomu byly připojeny i rozhovory se třemi pedagogy 1. ročníku, 2. ročníku a 3. ročníku. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky v souvislosti s hlavním cílem a navazujícími dílčími cíli realizovaného výzkumu. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vychovatelka
|
cs |
dc.subject |
poslání
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
legislativní předpoklady
|
cs |
dc.subject |
případové studie
|
cs |
dc.subject |
Educator
|
en |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
school group
|
en |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
legislative prerequisites
|
en |
dc.subject |
case studies
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Profese vychovatelů ve školní družině jako poslání |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Mission of Working as an Educator in after School Center |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The chosen topic of the bachelor's thesis is the profession of educators in the school group as a mission. The work is structured into theoretical and practical part. The theoretical part defines the person of the educator in the school group, the legislative preconditions of the profession, the scope of work, competencies, burnout syndrome up to the work of the educator, which is perceived as a mission. In the second theoretical part, the school group will be introduced. It will describe the content of the educational process, the regime of the day, mandatory documentation, legislation and, last but not least, the school educational program. The practical part focuses on qualitative research, which is based on case studies of two educators in a school group. There were also interviews with three teachers of the 1st year, 2nd year and 3rd year. At the end of the work are summarized the results achieved in connection with the main goal and related sub-goals of the research. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58419
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|