[NEOBHÁJENO] Profese vychovatelů ve školní družině jako poslání

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Profese vychovatelů ve školní družině jako poslání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Venterová, Lenka
dc.contributor.author Machová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:28Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:28Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46558
dc.description.abstract Zvoleným tématem bakalářské práce je profese vychovatelů ve školní družině jako poslání. Práce je strukturovaná do části teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje osobu vychovatele ve školní družině, legislativní předpoklady profese, náplň práce, kompetence, syndrom vyhoření až po práci vychovatele, která je vnímána jako poslání. V druhé části teoretické bude představena školní družina. Bude zde popsán obsah vzdělávacího procesu, režim dne, povinná dokumentace, legislativa a v neposlední řadě zde bude uveden školní vzdělávací program. Praktická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum, jehož základem jsou případové studie dvou vychovatelek ve školní družině. Dále k tomu byly připojeny i rozhovory se třemi pedagogy 1. ročníku, 2. ročníku a 3. ročníku. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky v souvislosti s hlavním cílem a navazujícími dílčími cíli realizovaného výzkumu.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vychovatelka cs
dc.subject poslání cs
dc.subject školní družina cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject legislativní předpoklady cs
dc.subject případové studie cs
dc.subject Educator en
dc.subject mission en
dc.subject school group en
dc.subject burnout syndrome en
dc.subject competence en
dc.subject legislative prerequisites en
dc.subject case studies en
dc.title [NEOBHÁJENO] Profese vychovatelů ve školní družině jako poslání
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Mission of Working as an Educator in after School Center
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The chosen topic of the bachelor's thesis is the profession of educators in the school group as a mission. The work is structured into theoretical and practical part. The theoretical part defines the person of the educator in the school group, the legislative preconditions of the profession, the scope of work, competencies, burnout syndrome up to the work of the educator, which is perceived as a mission. In the second theoretical part, the school group will be introduced. It will describe the content of the educational process, the regime of the day, mandatory documentation, legislation and, last but not least, the school educational program. The practical part focuses on qualitative research, which is based on case studies of two educators in a school group. There were also interviews with three teachers of the 1st year, 2nd year and 3rd year. At the end of the work are summarized the results achieved in connection with the main goal and related sub-goals of the research.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58419
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
machová_2021_dp.pdf 2.107Mb PDF View/Open None
machová_2021_op.docx 18.65Kb Unknown View/Open None
machová_2021_vp.doc 63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account