Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Bracková, Dorota
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.issued 2020-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46501
dc.description.abstract Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým portfoliem. Zaměřuje se na analýzu trhu, k čemuž využívá analýzy prostředí, hodnocení dodavatelů, praktická část je zakončená marketingovým mixem.
dc.format 49
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Uvedení výrobku na trh cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza dodavatele cs
dc.subject Product launch en
dc.subject marketing mix en
dc.subject market analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.subject marketing communication en
dc.subject supplier analysis en
dc.title Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
dc.title.alternative Analysis of The Risks of Introducing a New Product
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Heinzová, Romana
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to analyse risks connected with the launch of a new product on the market, which in this case is a cosmetic package including almond products. My bachelor thesis has two parts, first one is a theoretical and the second is a practical one. The theoretical part describes basic marketing concepts, explains examples of environmental analysis and further focuses on marketing communication. The practical part introduces the selected company and its product range. Main focus is here on market analysis, which is achieved by environmental analysis and supplier evaluation. The practical part ends with a marketing mix.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 58324
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
bracková_2021_dp.pdf 2.384Mb PDF View/Open None
bracková_2021_op.pdf 230.6Kb PDF View/Open None
bracková_2021_vp.pdf 130.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account