dc.contributor.advisor |
Rosman, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Čechová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T01:59:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4649
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny, které může e-Learning přinést do vzdělá-vacího procesu, zejména do oblasti jazykového vzdělávání, společnosti Moravské naftové doly, a.s., srovnat jej s klasickým vzděláváním doposud využívaným ve společnosti a na-vrhnout racionalizaci systému vzdělávání s využitím e-Learningu. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několika ka-pitol, seřazených v logickém sledu, ve snaze vytvořit konzistentní text v návaznosti na již zmíněná fakta. Tento oddíl si klade za úkol sjednotit názvosloví, jeho struktury a formy a názory na tuto novou technologii učení a vzdělávání a popsat základní charakteristické znaky e-Learningu. Dále také popisuje klasické vzdělávání včetně jeho porovnání se vzdě-láváním pomocí metody e-Learningu. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
1339094 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2009 |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
e-Learning
|
cs |
dc.subject |
LMS
|
cs |
dc.subject |
uživatelé
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
e-Learning
|
en |
dc.subject |
LMS
|
en |
dc.subject |
users
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
education system
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.title |
Projekt racionalizace stávajícího systému jazykového vzdělávání zaměstnanců společnosti Moravské naftové doly, a.s. s využitím e-Learningu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the rationalization of the current language training system of the Moravské naftové doly, a.s. employees applying e-Learning |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Procházková, Hana |
|
dc.date.accepted |
2007-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis aims to describe changes which may e-Learning bring into the educational proc-ess, especially in the area of language training in the company Moravské naftové doly, a.s., to compare e-Learning with traditional education system employed in the company so far. Next the thesis aim is to suggest the education system rationalization applying e-Learning method. The thesis is divided into theoretic part and field part that is followed by project part. Theo-retic thesis part is further divided into several chapters ranked in the logical sequence in order to have a consistent further to already mentioned facts. This section set a task to unify terminology, e-Learning structures and forms and opinions on this new technology learning stream of education. Another task is to mention basic attributes of e-Learning. Further-more, it refers to traditional education including comparison with education system utiliz-ing e-Learning. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5673
|
|
dc.date.assigned |
2007-07-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|