Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Minářová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46493
dc.description.abstract Tato diplomová práce zkoumá množství a druh reklamy v časopisu Marianne Bydlení v letech 2016 - 2020 a zároveň zjištění, jak je inzerce vnímána čtenáři. Teoretická část práce popisuje oblast periodic-kého tisku a pozornost je také kladena na reklamu, její vývoj, funkci, druhy a specifika tištěné rekla-my. Praktická část představuje vybraný magazín, popis jeho konkurence a výsledky provedeného vý-zkumu. V projektové části bude představen návrh komunikační kampaně, který reflektuje poznatky a zjištění z výzkumných dat.
dc.format 114 s. (141 168)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject magazín cs
dc.subject Marianne Bydlení cs
dc.subject časopis cs
dc.subject periodický tisk cs
dc.subject reklama cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject inzerát cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject do-tazník cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject web cs
dc.subject magazine en
dc.subject Marianne Bydlení en
dc.subject periodical en
dc.subject advertisement en
dc.subject content analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject campaign en
dc.subject web en
dc.title Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
dc.title.alternative The Content Analysis of Advertisement in the Magazine Marianne Bydlení
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis examines the amount and type of advertising in the magazine Marianne Bydlení in the years 2016 - 2020 and at the same time finding out how advertising is perceived by readers. The theoretical part of the thesis describes the area of periodicals and attention is also paid to advertising, its development, function, types and specifics of printed advertising. The practical part presents a se-lected magazine, a description of its competitors and the results of the research. The project part will present a proposal for a communication campaign that reflects the findings from research data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 58314
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
minářová_2021_dp.pdf 15.47Mb PDF View/Open None
minářová_2021_op.doc 123.5Kb Unknown View/Open None
minářová_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account