Virtuální realita ve vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kubová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:24Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46462
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit vnímání, zkušenosti a možnosti využití virtuálních technologií při výuce. Byly stanoveny dílčí cíle vztahující se k využití digitální technologií a dále samotné znalosti, zkušenosti a přínosy virtuální technologie ve výukovém procesu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy virtuální reality a dále je představeno současné využití v celospolečenské praxi. Pomocí dotazníkového šetření mezi žáky střední školy byla zjištěna data vztahující se k využití virtuální reality a digitálním technologiím. Data byla následně analyzována a poskytla podklad pro zhodnocení hlavního cíle a dílčích cílů. |
|
dc.format |
51 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
3D prostor
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
3D design
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Virtuální realita ve vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Virtual Reality in Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the bachelor thesis is to find out the perception, experience and possibilities of using virtual technologies in teaching. Sub-goals related to the use of digital technologies were set, as well as the knowledge, experience and benefits of virtual technology in the teaching process. The theoretical part explains the basic concepts of virtual reality and also presents the current use in society. Using a questionnaire survey among high school students, data related to the use of virtual reality and digital technologies were found. The data were then analyzed and provided a basis for evaluating the main goal and sub-goals. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58201
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account