Virtuální realita ve vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virtuální realita ve vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Kubová, Eva
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:24Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:24Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46462
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit vnímání, zkušenosti a možnosti využití virtuálních technologií při výuce. Byly stanoveny dílčí cíle vztahující se k využití digitální technologií a dále samotné znalosti, zkušenosti a přínosy virtuální technologie ve výukovém procesu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy virtuální reality a dále je představeno současné využití v celospolečenské praxi. Pomocí dotazníkového šetření mezi žáky střední školy byla zjištěna data vztahující se k využití virtuální reality a digitálním technologiím. Data byla následně analyzována a poskytla podklad pro zhodnocení hlavního cíle a dílčích cílů.
dc.format 51 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject 3D prostor cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject virtual reality en
dc.subject 3D design en
dc.subject digital technologies en
dc.subject education en
dc.title Virtuální realita ve vzdělávání
dc.title.alternative Virtual Reality in Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2021-06-02
dc.description.abstract-translated The main goal of the bachelor thesis is to find out the perception, experience and possibilities of using virtual technologies in teaching. Sub-goals related to the use of digital technologies were set, as well as the knowledge, experience and benefits of virtual technology in the teaching process. The theoretical part explains the basic concepts of virtual reality and also presents the current use in society. Using a questionnaire survey among high school students, data related to the use of virtual reality and digital technologies were found. The data were then analyzed and provided a basis for evaluating the main goal and sub-goals.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58201
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
kubová_2021_dp.pdf 2.201Mb PDF View/Open None
kubová_2021_op.docx 17.66Kb Unknown View/Open None
kubová_2021_vp.docx 17.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account