Školní klima na střední odborné škole pohledem studentů a pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní klima na střední odborné škole pohledem studentů a pedagogů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Vodárková, Šárka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:23Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:23Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46427
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá klimatem školy z pohledu studentů a pedagogů střední odborné školy v Rožnově pod Radhoštěm. V teoretické části představíme základní pojmy, týkající se školního klimatu, jako je prostředí, atmosféra, klima školy. Dále teoretická část popisuje typy klimatu školy, teorie klimatu školy, faktory a činitele klimatu školy. Cílem je zjistit, jak hodnotí klima školy studenti a pedagogové dané školy. V praktické části, jsme pro analýzu klimatu školy zvolili kvantitativně orientovaný výzkum a pro sběr dat použili dotazníkové šetření. Pomocí něho interpretujeme výsledky našeho šetření.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject typy klimatu školy cs
dc.subject teorie klimatu školy cs
dc.subject činitelé a faktory klimatu školy cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject school climate en
dc.subject types of school climate en
dc.subject school climate theory en
dc.subject factors and agents of school climate en
dc.subject quantitative research en
dc.title Školní klima na střední odborné škole pohledem studentů a pedagogů
dc.title.alternative The School Climate at a Secondary Vocational School from the Perspective of Students and Teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2021-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the school climate from the point of view of students and teachers of the secondary vocational school in Rožnov pod Radhoštěm. In the theoretical part we will introduce the basic concepts related to the school climate, such as the environment, atmosphere, school climate. Furthermore, the theoretical part describes the types of school climate, the theory of school climate, factors and agents of school climate. The aim is to find out how students and teachers of the school evaluate the school climate. In the practical part, we chose quantitatively oriented research for the analysis of the school climate and used a questionnaire survey for data collection. We use it to interpret the results of our survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 58132
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vodárková_2021_dp.pdf 1.958Mb PDF View/Open None
vodárková_2021_op.docx 19.33Kb Unknown View/Open None
vodárková_2021_vp.docx 17.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account