dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Matuchová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:23Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:23Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46421
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření pobytových balíčků pro zvýšení obsazenosti vybraného hotelu o víkendech. V teoretické části byly zpracovány informace získané z dostupné literatury na téma hotelnictví, marketing služeb, tvorba balíčků a analytické metody práce. Zvolený problém byl řešen pomocí představení vybraného hotelu marketingovým mixem, analýzy současného stavu, SWOT analýzy a analýzy konkurence formou benchmarkingu. Zmíněné analýzy získaly dostatečné informace potřebné pro tvorbu pobytových balíčků, které jsou konstruované přímo pro potřeby hotelu. Provedeným výzkumem bylo potvrzeno, že hotel má nižší obsazenost o víkendech, něž v průběhu týdne a zároveň bylo zjištěno, že vybraný hotel má malou nabídku služeb a nízkou míru spolupráce s okolními subjekty. Hlavním výsledkem práce jsou jedinečné pobytové balíčky obsahující pobyt se zážitkem, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu o víkendech. Zároveň rozšíří nabídku služeb hotelu a zvýší míru spolupráce. Tyto balíčky byly podrobeny časové analýze pomocí programu QM, nákladové analýze a analýze rizika metodou RIPRAN. |
|
dc.format |
112 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
pobytové balíčky
|
cs |
dc.subject |
obsazenost
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
tourism product
|
en |
dc.subject |
stay packages
|
en |
dc.subject |
availability
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření nových pobytových balíčků ve vybraném hotelu |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating New Packages in a Selected Hotel |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the creation of stay packages to increase the occupancy of a selected hotel on weekends. In the theoretical part, information obtained from the available literature on the topic of hospitality, marketing of services, creation of packages and analytical methods of work were processed. The chosen problem was solved by presenting the selected hotel with a marketing mix, analysis of the current state, SWOT analysis and analysis of the competition in the form of benchmarking. The mentioned analyzes obtained sufficient information needed for the creation of stay packages, which are constructed directly for the needs of the hotel. The research confirmed that the hotel has a lower occupancy on weekends than during the week and also found that the selected hotel has a small range of services and a low level of cooperation with surrounding entities. The main result of the work are unique stay packages containing a stay with experience, which will increase the occupancy of the hotel on weekends. At the same time, it will expand the range of hotel services and increase the level of cooperation. These packages were subjected to time analysis using QM, cost analysis and risk analysis using the RIPRAN method. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.identifier.stag |
58121
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-05-28 |
|