Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Častulíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T01:56:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T01:56:57Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4640
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
6669913 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
charakteristika produktu
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
reklamní sdělení
|
cs |
dc.subject |
design manual
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
characteristic of product
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
advertising message
|
en |
dc.title |
Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma |
cs |
dc.title.alternative |
The EB company's design manual including advertisment strategy of the Tescoma company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2007-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor's thesis is elaboration of an advertising strategy of a successful company with worldwide occupation and application of these experiences in a theoretical example of design manual processing for a small regional business company. In the theoretical part of the thesis I made an analysis of well-known zlin company Tescoma, L.t.d. I implemented its prosperous ideas for the design manual of EB Bartoš company based in Frenštát pod Radhoštěm in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
5448
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account