dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Prokůpková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T01:55:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T01:55:33Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4637
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je seznámit čtenáře se sociální prací probačního pracovníka v rámci specifické formy probace, kterou je parole. Teoretická část vysvětluje hlavní principy Institutu dohledu u podmíněného propuštění z VTOS a možnost následné resocializace klientů Probační a mediační služby České republiky, mimo jiné přináší také poznatky o probaci ze zahraničí. Analytická část seznamuje čtenáře s výsledky výzkumu, který byl uskutečněn v Probační a mediační službě ve Znojmě s cílem zjistit, jak vnímají zpětně podmíněně propuštění svůj průběh resocializace v průběhu dohledu a po něm. Dále pak autorka porovnává výsledky tohoto výzkumu navzájem mezi sebou a pokouší se navrhnout jisté způsoby, jak přispět k zefektivnění sociální práce probačního pracovníka. |
cs |
dc.format |
71 s., 16 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
623648 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
probační pracovník
|
cs |
dc.subject |
probace
|
cs |
dc.subject |
parole
|
cs |
dc.subject |
podmíněné propuštění
|
cs |
dc.subject |
probační dohled
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
resocializace
|
cs |
dc.subject |
probační a mediační služba
|
cs |
dc.subject |
sociální práce
|
cs |
dc.subject |
probation worker
|
en |
dc.subject |
probation
|
en |
dc.subject |
parole
|
en |
dc.subject |
conditional release
|
en |
dc.subject |
probation supervision
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
resocialization
|
en |
dc.subject |
probation service
|
en |
dc.subject |
social-work
|
en |
dc.title |
Parole, jako možnost učit se přebírat na sebe odpovědnost. |
cs |
dc.title.alternative |
Parole, as a possibility to learn to take a responsibility on self. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2007-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this work is to familiarize a reader with social work of probation worker within the frame of probation, which is parole. The theoretical part explains main principles of conditional release Institute of conditional release with supervision and the posibility of subsequent client's resocialization of probation services of Czech Republic, brings among others also a piece of knowledge about probation from abroad. Analytical part of this essay also informs the reader with outcome of investigation which took a place in PMS in Znojmo with a purpose to find out how, when looking back on their conditional release, they felt about their resocialisation with and without supervision. Further the author compares outcomes of her research and tries to propose different ways to contribute to more effective work of the probation worker. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6875
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
probační a mediační služba
|
cs |
local.subject |
podmíněné propuštění
|
cs |
local.subject |
probation and mediatory service
|
en |
local.subject |
conditional discharge
|
en |