Klima třídy v kontextu práce sociálního pedagoga v základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy v kontextu práce sociálního pedagoga v základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Strnadelová, Simona
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:21Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:21Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46379
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o klimatu školní třídy v souvislosti se sociálním pedagogem působícím v základní škole. Teoretická část se nejprve zabývá základním vzděláváním, základní školou a školní třídou jako sociální skupinou. Následně je pozornost věnována klimatu třídy a dalším termínům jako klima školy, aktéři klimatu třídy, diagnostika klimatu třídy a pozitivní klima třídy. V závěru teoretické části je přiblížena profese sociálního pedagoga včetně jeho kompetencí a náplně práce v základní škole. Praktická část se soustředí na zjištění a popis klimatu v 7. a 8. třídě základní školy z pohledu jejích žáků a na základě toho na popis intervence sociálního pedagoga do klimatu těchto tříd. Tato část práce uplatňuje smíšený výzkum realizovaný dotazníkovým šetřením a polostrukturovaným rozhovorem.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima třídy cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject pozitivní klima třídy cs
dc.subject smíšený výzkum cs
dc.subject classroom climate en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject primary school en
dc.subject school class en
dc.subject positive classroom climate en
dc.subject mixed research en
dc.title Klima třídy v kontextu práce sociálního pedagoga v základní škole
dc.title.alternative The Classroom Climate in the Context of the Work of a Social Pedagogue at a Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2021-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the classroom climate in the context of a social pedagogue in a primary school. Firstly, the theoretical part deals with basic education, primary school and school class as a social group. Subsequently, attention is paid to the classroom climate and other terms such as school climate, classroom climate actors, classroom climate diagnostics and positive classroom climate. At the end of the theoretical part, the profession of social pedagogue is introduced, including his competencies and job description in a primary school. The practical part focuses on the finding and description of the climate in the 7th and 8th grade of the primary school from the perspective of its pupils and on the description of the intervention of the social pedagogue in the climate of these classes. This part of the diploma thesis applies mixed research carried out by a questionnaire survey and a semi-structured interview.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 58045
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
strnadelová_2021_dp.pdf 2.449Mb PDF View/Open None
strnadelová_2021_op.docx 21.45Kb Unknown View/Open None
strnadelová_2021_vp.docx 18.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account