Výchova dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanková, Magdalena
dc.contributor.author Pánková, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46361
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice výchovy dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením. Teoretická část sestávající ze tří hlavních kapitol vymezuje podstatu vrozeného tělesného postižení, dále výchovu dítěte v současné postmoderní společnosti a ženu s vrozeným tělesným postižením jako vychovatele dítěte. Praktická část představuje kvalitativní šetření realizované skrze polostrukturované interview. Získána data, pomocí nichž jsme chtěli zjistit a popsat, jak matky s vrozeným tělesným postižením vnímají své zkušenosti spojené s výchovou dítěte, byla analyzována dílčími analytickými postupy situační analýzy.
dc.format 120 s. (213 839 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova dítěte cs
dc.subject vrozené tělesné postižení cs
dc.subject matka s tělesným postižením cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject child upbringing en
dc.subject congenital physical disability en
dc.subject mother with physical disabilities en
dc.subject qualitative research en
dc.subject situational analysis en
dc.title Výchova dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením
dc.title.alternative Raising Children from the Perspective of Mothers with Congenital Physical Disabilities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2021-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis submitted deals with the issue of raising children from the perspective of mothers with congenital physical disabilities. The theoretical part consisting of three main chapters defines the essence of congenital physical disability, as well as the upbringing of a child in today's postmodern society and a woman with congenital physical disabilities as the child's educator. The practical part is a qualitative survey carried out through a semi-structured interview. The data obtained, through which we wanted to find out and describe how mothers with congenital physical disabilities perceive their experiences associated with raising a child, was analyzed using partial analytical procedures of situational analysis.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 58021
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
pánková_2021_dp.pdf 2.391Mb PDF View/Open None
pánková_2021_op.docx 18.62Kb Unknown View/Open None
pánková_2021_vp.doc 61.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account