Výchova dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hanková, Magdalena
|
|
dc.contributor.author |
Pánková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46361
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice výchovy dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením. Teoretická část sestávající ze tří hlavních kapitol vymezuje podstatu vrozeného tělesného postižení, dále výchovu dítěte v současné postmoderní společnosti a ženu s vrozeným tělesným postižením jako vychovatele dítěte. Praktická část představuje kvalitativní šetření realizované skrze polostrukturované interview. Získána data, pomocí nichž jsme chtěli zjistit a popsat, jak matky s vrozeným tělesným postižením vnímají své zkušenosti spojené s výchovou dítěte, byla analyzována dílčími analytickými postupy situační analýzy. |
|
dc.format |
120 s. (213 839 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchova dítěte
|
cs |
dc.subject |
vrozené tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
matka s tělesným postižením
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
child upbringing
|
en |
dc.subject |
congenital physical disability
|
en |
dc.subject |
mother with physical disabilities
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.title |
Výchova dětí pohledem matek s vrozeným tělesným postižením |
|
dc.title.alternative |
Raising Children from the Perspective of Mothers with Congenital Physical Disabilities |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kroutilová Nováková, Radana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis submitted deals with the issue of raising children from the perspective of mothers with congenital physical disabilities. The theoretical part consisting of three main chapters defines the essence of congenital physical disability, as well as the upbringing of a child in today's postmodern society and a woman with congenital physical disabilities as the child's educator. The practical part is a qualitative survey carried out through a semi-structured interview. The data obtained, through which we wanted to find out and describe how mothers with congenital physical disabilities perceive their experiences associated with raising a child, was analyzed using partial analytical procedures of situational analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.identifier.stag |
58021
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account