dc.contributor.advisor |
Smékalová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Hefková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:18Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46325
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá hodnocením komunikačních nástrojů a návrhem komunikační strategie města Otrokovice. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace ve veřejné správě. Představeno je také strategické řízení a plánování včetně podstaty jednotlivých strategických dokumentů. Praktická část analyzuje komunikační strategie municipalit České republiky a prostřednictvím vlastního i dotazníkového šetření hodnotí využívané komunikační nástroje města Otrokovice. Na základě získaných poznatků je následně navržena komunikační strategie, která umožní efektivní využívání komunikačního mixu, zapojení veřejnosti do dění ve městě a v neposlední řadě také získávání zpětné vazby. |
|
dc.format |
101 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
teritoriální marketing
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication in marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
regional marketing
|
en |
dc.title |
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Otrokovice City |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grebeníček, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2021-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis is concerned with the evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the city Otrokovice. The theoretical part defines individual concepts from the field of marketing mix and marketing communication in public administration. Strategic management and planning is also presented, including the principle of individual strategic documents. The practical part analyzes the communication strategies of the municipalities of the Czech Republic and evaluates the communication tools used by the city of Otrokovice through my own research and a questionnaire survey. Based on the acquired data, a communication strategy is proposed. It will enable an effective usage of the communication mix, public involvement in the city events and last but not least, to obtain feedback. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
57956
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|