Distanční forma výuky na vysokých školách v době pandemie COVID-19 pohledem studentů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Vondrák, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:16Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:16Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46267
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá distančním vzděláváním studentů vysokých škol v průběhu vypuknutí a šíření covidu-19, které přineslo změny v dosavadní metodice vzdělávání. S nařízeními státu a potřebou zredukovat styk osob na veřejnosti byly vysoké školy nuceny přejít z prezenční výuky na distanční formu. Teoretická část diplomové práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola vymezuje co je to distanční vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá vývojem a historií DiV a třetí kapitola navazuje na změny a průběh DiV s ohledem na situaci kolem covidu-19. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření shromažďuje pohledy vysokoškolských studentů na distanční vzdělávání v době pandemie covid-19 a analyzuje názory studentů vysokých škol oboru sociální pedagogika na distanční výuku v průběhu pandemie covid-19. |
|
dc.format |
93 s. (125 584 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
mimořádná situace
|
cs |
dc.subject |
covid-19
|
cs |
dc.subject |
Distance learning
|
en |
dc.subject |
Social pedagogy
|
en |
dc.subject |
emergency situation
|
en |
dc.subject |
covid-19
|
en |
dc.title |
Distanční forma výuky na vysokých školách v době pandemie COVID-19 pohledem studentů |
|
dc.title.alternative |
Distance form of Teaching at Universities from the Point of View of Students during the Pandemic COVID-19 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with distance learning of university students during outbreak and spread of covid-19 which brought changes in the current methodology of education. With state regulations and the need to reduce public socializing, universities were forced to switch from face to face learning to distance learning. The theoretical part of the diploma thesis is divided into three chapters. The first chapter defines what is distance education, the second chapter deals with the development and history of DL and the third chapter follows the changes and process of DL in the situation around covid-19. The practical part, through a questionnaire survey, provides the views of university students on distance education during the covid-19. It analyzes the views of university students in the field of social pedagogy on distance learning during the covid-19 pandemic. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.identifier.stag |
57861
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account