Postoje žáků II. stupně ke škole a záškoláctví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje žáků II. stupně ke škole a záškoláctví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Madajová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46251
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Postoje žáků II. stupně ke škole a záškoláctví" se zaměřuje na dvě důležité oblasti, kvalitu školního života žáka a možné důvody vedoucí k rizikovému chování. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se soustředí na celkovou oblast školy, na věkové období žáka druhého stupně základní školy, jeho vztahy v oblasti školy a možné rizika negativního vnímání školy v souvislosti se záškoláctvím. Empirická část práce je zaměřena na postoj žáků, jejich vnímání školy, jednotlivých interakcí a celkovou spokojenost se školou. Cílem práce je zjistit vztah žáků ke škole a učitelům a jednotlivé motivy a důvody, které vedou žáky druhého stupně základní školy k neomluveným absencím.
dc.format 92
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject povinná školní docházka cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject absence cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject protektivní a rizikové faktory cs
dc.subject compulsory schooling en
dc.subject pubescence en
dc.subject absence en
dc.subject truancy en
dc.subject protective and risk factors en
dc.title Postoje žáků II. stupně ke škole a záškoláctví
dc.title.alternative Attitudes of Second Grade Primary School Pupils Towards School and Truancy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2021-05-18
dc.description.abstract-translated The thesis entitled 'Attitudes of the Second Grade pupils towards school and truancy' focuses on two important areas, the quality of a pupil's school life and possible reasons for risky behaviour. The work has a theoretical-empirical character. The theoretical section focuses on the overall area of the school, on the age of the second-grader of the primary school, his or her relationship with the school and the potential risks of negative perception of the school in connection with truancy. The empirical part of the work is confused with the attitude of pupils, their perception of the school, individual interactions and overall satisfaction with the school. The aim of the work is to establish the relationship of pupils to school and teachers and the individual motives and reasons that lead second-graders to unexcused absences.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57840
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
madajová_2021_dp.pdf 4.889Mb PDF View/Open None
madajová_2021_op.docx 18.42Kb Unknown View/Open None
madajová_2021_vp.docx 23.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account