Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Koutná, Radka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46249
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá multikulturní kompetencí žáků 8. a 9. ročníků základních škol. Práce se skládá z teoreticko-empirické části. Cílem práce je zjistit úroveň osvojení multikulturní kompetence u žáků 8. a 9. ročníků základních škol, dále jsme se zabývali identifikováním multikulturní komunikační dovednosti. V teoretické části vymezujeme základní pojmosloví, které souvisí s naším tématem. Tyto pojmy jsou rozděleny do tří kapitol: multikulturní kompetence, interkulturní komunikace a multikulturní výchova. V praktické části naší diplomové práce se snažíme zjistit míru osvojení multikulturní kompetence u žáků 8. a 9. ročníků základních škol.
dc.format 85 s. (141 262 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject interkulturní komunikace cs
dc.subject multikulturalismus cs
dc.subject multicultural competences en
dc.subject multicultural education en
dc.subject intercultural communication en
dc.subject multiculturalism en
dc.title Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol
dc.title.alternative Multicultural Competence of 8th and 9th Grade Primary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2021-05-17
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the multicultural competencies of pupils in the 8th and 9th grades of primary schools. The work consists of a theoretical and empirical part. The aim of the work is to find out the level of acquisition of multicultural competence in pupils of 8th and 9th grades of primary schools, we also dealt with the identification of multicultural communication skills. In the theoretical part we define the basic concepts that are related to our topic. These concepts are divided into three chapters: multicultural competence, intercultural communication and multicultural education. In the practical part of our diploma thesis we try to find out the degree of acquisition of multicultural competence in pupils of 8th and 9th grades of primary schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57836
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
koutná_2021_dp.pdf 5.354Mb PDF View/Open None
koutná_2021_op.docx 18.40Kb Unknown View/Open None
koutná_2021_vp.docx 23.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account