Sociální sítě a jejich dopad na třídní klima žáků 4. a 5. ročníků základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě a jejich dopad na třídní klima žáků 4. a 5. ročníků základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Kohoutová, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46247
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o sociálních sítích a jejich dopadu na třídní klima žáků 4. a 5. základních škol. Teoretická část se skládá ze tří kapitol: první kapitola se věnuje problematice sociálních sítí, druhá kapitola se věnuje třídnímu klimatu a třetí kapitola je zaměřena na vliv sociálních sítí na děti. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem, jehož cílem je zjistit skutečné využívání sociálních sítí a jejich souvislost s třídním klimatem.
dc.format 106 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject škola cs
dc.subject třída cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject digitální generace cs
dc.subject social networks en
dc.subject class climate en
dc.subject school en
dc.subject classroom en
dc.subject younger school age en
dc.subject digital generation en
dc.title Sociální sítě a jejich dopad na třídní klima žáků 4. a 5. ročníků základních škol
dc.title.alternative Social Networks and Their Influence on the Classroom Climate of 4th and 5th Graders in Primary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-05-18
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with social networks and their impact on the class climate of pupils in the 4th and 5th grades of primary school. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted on the problematics of social networks. The second chapter is devoted to the class climate and the third chapter is focused on the influence of social networks on children. The practical part consists of quantitative research, whose aim is to find out the actual use of social networks and their connection with the class climate.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57834
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kohoutová_2021_dp.pdf 2.999Mb PDF View/Open None
kohoutová_2021_op.docx 15.94Kb Unknown View/Open None
kohoutová_2021_vp.docx 18.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account