Sociální sítě a jejich dopad na třídní klima žáků 4. a 5. ročníků základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:15Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46247
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o sociálních sítích a jejich dopadu na třídní klima žáků 4. a 5. základních škol. Teoretická část se skládá ze tří kapitol: první kapitola se věnuje problematice sociálních sítí, druhá kapitola se věnuje třídnímu klimatu a třetí kapitola je zaměřena na vliv sociálních sítí na děti. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem, jehož cílem je zjistit skutečné využívání sociálních sítí a jejich souvislost s třídním klimatem. |
|
dc.format |
106 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
třídní klima
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
digitální generace
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
class climate
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
digital generation
|
en |
dc.title |
Sociální sítě a jejich dopad na třídní klima žáků 4. a 5. ročníků základních škol |
|
dc.title.alternative |
Social Networks and Their Influence on the Classroom Climate of 4th and 5th Graders in Primary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2021-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with social networks and their impact on the class climate of pupils in the 4th and 5th grades of primary school. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted on the problematics of social networks. The second chapter is devoted to the class climate and the third chapter is focused on the influence of social networks on children. The practical part consists of quantitative research, whose aim is to find out the actual use of social networks and their connection with the class climate. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.identifier.stag |
57834
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account