Adaptace dětí z Montessori škol na tradiční střední školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Kavulová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:15Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46246
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na Adaptaci dětí z Montessori základních škol na tradiční střední školy. Na problematiku nahlíží z pohledu samotných respondentů, kteří základní Montessori školu absolvovali. Jak se adaptovali na tradiční vzdělávací systém a jaké změny je nejvíce ovlivnily a v čem. Praktickou část práce tvoří výzkum, který popisuje samotný typ výzkumu, který jsme pro práci využili. Dále obsahuje podrobnou analýzu a interpretaci dat z námi získaných rozhovorů. Práce obsahuje také část, která je věnována společným tématům, která jsme získali napříč kódováním rozhovorů. Následná diskuze shrnuje a porovnává námi získané výsledky z výzkumu, které byly na totožné či podobné téma realizovány a vyzdvihujeme v ní společné prvky. Závěr popisuje a uceluje námi zjištěná fakta, které jsme zjistili v souvislosti s přechodem a adaptací žáků na pro ně nový vzdělávací systém. |
|
dc.format |
74 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
přechod
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací systém
|
cs |
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
tradiční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Montessori škola
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Waldorfská škola
|
cs |
dc.subject |
Jenská škola
|
cs |
dc.subject |
Jenský plán
|
cs |
dc.subject |
Daltonská škola
|
cs |
dc.subject |
Církevní škola
|
cs |
dc.subject |
moderní alternativní školy
|
cs |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
transition
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educational system
|
en |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
traditional education
|
en |
dc.subject |
Montessori school
|
en |
dc.subject |
Montessori pedagogy
|
en |
dc.subject |
Waldorf school
|
en |
dc.subject |
Jens school
|
en |
dc.subject |
Jens plan
|
en |
dc.subject |
Dalton school
|
en |
dc.subject |
Church school
|
en |
dc.subject |
modern alternative schools
|
en |
dc.title |
Adaptace dětí z Montessori škol na tradiční střední školy |
|
dc.title.alternative |
Adaptation of Children from Montessori Schools to Traditional High Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on an integration of the students of Montessori elementary schools to the traditional education of secondary schools. It draws this issue nearer from the point of view of every single respondent who ever graduated Montessori elementary school. The respondents testify how they were adapted to education in a traditional way and which changes influenced them the most. The practical element includes a research which describes a type of a specific research used for the thesis. There is a detailed analysis and an interpretation of the realized interviews. The thesis also encompasses a part presenting the common subjects which were obtained from the encoding of the interviews. The following discussion summarizes and compares the research results, the ones which were identical or similar. It also highlights the common features from the research. The conclusion illustrates the facts learned from the observation how the Montessori students are capable of integrating into the educational system which is completely new for them. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.identifier.stag |
57833
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account