Uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Krpcová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:22:58Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/460
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s. a navrhuje doporučení pro zlepšení stávající situace. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V praktické části je prostřednictvím podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnoceno využívání konkurenčního zpravodajství ve společnosti, na jejímž základě jsou vypracovány doporučení pro management firmy. |
cs |
dc.format |
58 s., 3 s. tab. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1921084 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036 |
|
dc.subject |
konkurenční zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
zpravodajský cyklus
|
cs |
dc.subject |
informační zdroje
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
CI
|
en |
dc.subject |
Competitive Intelligence
|
en |
dc.subject |
Intelligence Cycle
|
en |
dc.subject |
Information Sources
|
en |
dc.subject |
Information
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.title |
Uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Application of competitive intelligence in the marketing department in the company MAGNETON, a.s |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašek, Roman |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses on the application of competitive intelligence in the marketing department in the company MAGNETON, a.s. and makes recommendations to improvement its situation. This thesis is based on relevant information sources showing current situation. The process of competitive intelligence in the company is described in the analytical part. The results of this analysis are discussed and then the recommendations for the management of the company are proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3785
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account