dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Barbořík, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T22:42:02Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4595
|
|
dc.description.abstract |
Projekt zvýšení komerčního využití informačního serveru Olomouc.Com je výsledkem vyhodnocení teoretických poznatků, dostupných relevantních zdrojů, praktických zkušeností a analýzy současného stavu. Na základě poznatků o cílových skupinách uživatelů je navrženo zkvalitnění a přizpůsobení reklamních služeb inzerentům, v oblasti databází komerčních subjektů jsou doporučeny varianty jejich přepracování na nové funkční a obchodní modely a návazné možnosti zefektivnění marketingové komunikace. Jsou definovány nedostatky současného stavu z hlediska uživatele a navrženo provedení optimalizace služeb, které přispěje ke zvýšení návštěvnosti serveru a růstu atraktivity pro inzerenty a odběratele placených služeb. Projekt je podroben rizikové, časové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
2117711 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Olomouc
|
cs |
dc.subject |
informační server
|
cs |
dc.subject |
databáze firem
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
Olomouc
|
en |
dc.subject |
regional information server
|
en |
dc.subject |
companies data-basis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení komerčního využití informačního serveru Olomouc.Com |
cs |
dc.title.alternative |
The project of increasing the commercial use of the Olomouc.Com information server |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kouřilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The project of increasing the commercial use of the Olomouc.com information server is the result of theoretical knowledge, available relevant sources, practical experience, and current situation assessment. Improvement and adaptation of advertising services for advertizers is suggested resulting from the knowledge of the targeted users groups; in the area of commercial subjects databases there are recommended variants of their reworking into new functional and commerce models, and also consequent possibilities of how to make marketing communication more effective. Shortcomings of the current situation viewed by the user are defined, and we are suggesting executing services optimalization, which shall contribute to increasing the server attendance and to an increase in attractivity for users and paid services customers. The project is subjected to a risk, time and costs analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6504
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|